Försvunnen!

Hej.
vaknade hos sandra idag..
typ de första vi gjorde var att göra frukost..
sandra kom på en fantastisk id'e att göra varm choklad med
vispgrädde på .. om de va gott? de va as gott..
första gången jag drack de men aja .. sen sminkade vi oss..
sen typ skulle vi till kyrkan (sandra ska komfirmera sig)..
a men satt på 1 och en halvtimmas gudstjänst..
hade lust att räcka upp handen och fråga en fråga men de va minst 30 pers där..
så nej.. men sen gick jag till min syrra.. vi åkte till ica maxi..
vi handlade lite sen åkte vi hem och jag la mej i sängen och höll på att somna,
fasst samtidigt kollade jag på pirates of the carribean 2..
när den var slut tog jag ett bad med tända ljus och bra musik..
och sen har jag kollat på freaky friday, nästa blir nog twilight!..
men min mobil är FÖRSVUNNEN! inatt när jag inte kunde sova stängde jag av ljudet..
när jag kom hem använde jag mobilen för att kolla "S" nummer men nu är den borta..
har inte ens vibrationer på.. så jag vet inte vad jag ska ta mig till "S" ska ringa ju ..
juste har målat mina naglar till rosa på engelska heter färgen "hot pink"..
aja dom har lite glitter på också men nu ska jag dra fixa i oerdning saker, hitta mobilen m.m.

Bye bitches!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hittat den än?;)

2009-11-22 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0